Известие

Collapse
No announcement yet.

пуши като трабант по баирите....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
    Ми първо да мерне компресията и да я поизчисти,пък ако излезе от меренето, че е за ремонт, нещата нататък са ясни.
    около литър литър и половина за 8-9 к км. - двигател за ремонт. И аз бях така. Излезна ми около 850лв. с труда, но сега е пушка. Хубави сегменти, гумички, биели, шлайфане на глава, почистване на повдигачи, хубава гарнитура, 300лв. труд



    такава процедура мина преди по малко от 20 к км и цената беше почти същата.Вкарах я навремето защото гореше масло.
    Last edited by alex052; d.m.y г., 20:39.
    Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
    156 1,8ТS-99 ......
    EX
    159 1,9 JTD-08

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
      около литър литър и половина за 8-9 к км. - двигател за ремонт. И аз бях така. Излезна ми около 850лв. с труда, но сега е пушка. Хубави сегменти, гумички, биели, шлайфане на глава, почистване на повдигачи, хубава гарнитура, 300лв. труд



      такава процедура мина преди по малко от 20 к км и цената беше почти същата.Вкарах я навремето защото гореше масло.
      I az я правих два пъти, че първите се насраха отвсякъде
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
        около литър литър и половина за 8-9 к км. - двигател за ремонт. И аз бях така. Излезна ми около 850лв. с труда, но сега е пушка. Хубави сегменти, гумички, биели, шлайфане на глава, почистване на повдигачи, хубава гарнитура, 300лв. труд



        такава процедура мина преди по малко от 20 к км и цената беше почти същата.Вкарах я навремето защото гореше масло.
        Щом е ремонтирана и си сигурен, че не духа през сегменти, чисти колектора и вентилацията и ако продължава, смени пак гумичките.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Ми първо да мерне компресията и да я поизчисти,пък ако излезе от меренето, че е за ремонт, нещата нататък са ясни.
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Щом е ремонтирана и си сигурен, че не духа през сегменти, чисти колектора и вентилацията и ако продължава, смени пак гумичките.

          сигурен....то това не е ясно как би могло да е сигурно.Но другите процедури ще ги направя,чесно казано ми писна да сменям и подменям разни неща а ефект да няма.
          Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
          156 1,8ТS-99 ......
          EX
          159 1,9 JTD-08

          Comment


          • #20
            ако след ремонта ти бара 1-1,5 литра масло си смени майстора. Моята е 1,8 тс и не доливам колкото налея толкова изхвърлям.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ilya75 Покажи съобщение
              ако след ремонта ти бара 1-1,5 литра масло си смени майстора. Моята е 1,8 тс и не доливам колкото налея толкова изхвърлям.
              Точно, моята 1.8 сега е така.
              Да свали главата, ще види, че буталата му клопчат, а има и изпаднали гумички. Тия TS искат точно определени сегменти и гумички виктор-ренц
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Точно, моята 1.8 сега е така.
                Да свали главата, ще види, че буталата му клопчат, а има и изпаднали гумички. Тия TS искат точно определени сегменти и гумички виктор-ренц
                Точно виктор реинц не му препоръчвай (специално за гумичките). Тествал съм почти всички марки гумички за този мотор. Включително и оригиналните които идват с дата на производство преди 5 години.
                Last edited by oem; d.m.y г., 21:54.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Точно виктор реинц не му препоръчвай (специално за гумичките). Тествал съм почти всички марки гумички за този мотор. Включително и оригиналните които идват с дата на производство преди 5 години.
                  Ами моята с тези заспа. Оригиналните изпаднаха 15 от 16
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    абе човека е правил ремонт вече, нали и ви казва! Литър до смяна не е болка за умиране при бензин!
                    Как не е болка за умиране бре? Това си е лош мотор!
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      абе човека е правил ремонт вече, нали и ви казва! Литър до смяна не е болка за умиране при бензин!
                      Лелееее, пак се пльосна. Той ще изтрепе комарите, а ти нищо му нямало. Нали и аз бях случай като него заради пишман мошеници майстори
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Ами моята с тези заспа. Оригиналните изпаднаха 15 от 16
                        Хах Аз от оригинални имах 16 от 16 Фулл джакпот бях ударил А рейнц-а при мен изкара 12 000 км. и почна да пуска. Като откопчах клапаните си падаха свободно, а трябва гумичката да ги държи. За това сега знам какво и как
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          около литър литър и половина за 8-9 к км. - двигател за ремонт. И аз бях така.
                          Няма гаранция, че е същото като при теб. На мен колата ми харчеше 1 л. за 5000 км. когата я взех. Това беше преди... 5 години и 80к км. Оказа се, че онзи преди мен за 5 години и 66 к км. е сменил маслото 3 пъти. Единия път забравил да го смени 2 години и нещо и 25 к км.
                          След редовна смяна на 10 к км. колата свали разхода на под 0,5 л/10к км. без да съм правил нищо. Даже и маслената вентилация не съм пипал.
                          По съвети от форума на принципа и "аз бях така" досега трябваше да съм сменил дебитомера, ламбда сондите, катализаторите, МПХ, рейката и други. Всичките тия неща не съм ги сменил и няма нужда, защото проблемите, които съм имал не са били сврзани с тях. Моят съвет е, че при проблем се ходи на доказано добър сервиз, а при по-сериозни проблеми и на два сервиза и едва тогава се пристъпва към смяна на части.
                          2014: Deutschland über alles

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Хах Аз от оригинални имах 16 от 16 Фулл джакпот бях ударил А рейнц-а при мен изкара 12 000 км. и почна да пуска. Като откопчах клапаните си падаха свободно, а трябва гумичката да ги държи. За това сега знам какво и как

                            За мен Elring е номер 1 !
                            Ще ви дам пример ... на капата една нищо и никаква гарнитура на капака на клапаните реших да сменя. Поръчах си първо на GLASER , нищо не стана ...тоест не пасва по капака , после си поръчах на VICTOR REINZ ..същата песен на нов глас .... най-накрая си поръчах на Elring и всичко си заспа ( макар,че беше и най-скъпа от всички) . Капата беше 2.4 ЖТД (само подмятам който е запознат как й е капака на клапаните) .
                            GLASER и VICTOR REINZ са един и същ боклук .
                            Ако ще се прави ремонт препоръчвам да е с Payen , Corteco (специално за гумичките) или Elring.
                            Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                              За мен Elring е номер 1 !
                              Ще ви дам пример ... на капата една нищо и никаква гарнитура на капака на клапаните реших да сменя. Поръчах си първо на GLASER , нищо не стана ...тоест не пасва по капака , после си поръчах на VICTOR REINZ ..същата песен на нов глас .... най-накрая си поръчах на Elring и всичко си заспа ( макар,че беше и най-скъпа от всички) . Капата беше 2.4 ЖТД (само подмятам който е запознат как й е капака на клапаните) .
                              GLASER и VICTOR REINZ са един и същ боклук .
                              Ако ще се прави ремонт препоръчвам да е с Payen , Corteco (специално за гумичките) или Elring.
                              Elring гумички съм пробвал също. Първо обшивката им е много мека и като чукнеш да ги набиваш и може лесно да ги смачкаш. Също така излизат от водача лесно.

                              Payen е с 2 десети по тясна гумичка от Elring, Reinz и Ricambi и влиза най-стегнато.

                              Въпреки това аз ги лепя за водача. Имам страх от опит и от тук на сетне като сменям гумички на прав и гладък водач както е на ТС-а винаги с лепило за да съм сигурен, че няма да излезе нито 1. Много трудно се разбира по принцип ако е излязла само 1 от 16. Нито ще пуши, нито ще мирише на масло, но ще си хапва по 200 - 300 гр. на 500 км. И ако има и харч от друго място върви го разбери да отваряш ли пак да сменяш гумичка или ще е упражнение за луди. Смяната все пак е доста работа. Както ги сменям на място с един един човек за помощник си отиват едни 8 часа.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 23:56.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                                Как не е болка за умиране бре? Това си е лош мотор!
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Лелееее, пак се пльосна. Той ще изтрепе комарите, а ти нищо му нямало. Нали и аз бях случай като него заради пишман мошеници майстори
                                Сега ако се кара по агресивно и още повече с глупаво масло даже тоя разход е малък
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X